دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

ساکلیکنت آنتالیا : 

ساکلیکنت یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار گرفته است . گردشگران عزیز تور آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

_آنتالیا_4.jpg

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

_آنتالیا_3.jpg

 

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران  تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

_پاتارا_آنتالیا.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: